среда, 6 мая 2020 г.

ВІвторок, 5 травня

ДОБРОГО ДНЯ!

Открытка "С добрым утром доброе утро удачного дня"

Гарного настрою та міцного здоров'я!

А для цього потрібна ЗАРЯДКА!

Картинки смайлики - разные настроения! - OMORO

Я досліджую світ

Тема: "Проект "Допомогти природі може кожний".

Сьогодні ви будете маленькими дослідниками та науковцями.
Вам необхідно допомогти людству зберегти життя на нашій планеті.
Почнемо з того, що створимо власний міні- проект.
Для цього візіміть аркуш паперу формату А4. На ньому виконайте пункти завдання, що містяться в підручнику на стор.108.
Робимо так...



ПРОЕКТ
ДОПОМОГТИ ПРИРОДІ МОЖЕ КОЖНИЙ
* Тварини, які занесені до Червоної книги України:
    (Користуючись форзацом підручника або інформацією, отриманою на попередніх уроках –   запишіть назви тварин, які занесені до Червоної книги України).
    … , … , …
* Рослини, які занесені до Червоної книги України:
   (Користуючись форзацом підручника або інформацією, отриманою на попередніх уроках – запишіть назви рослин, які занесені до Червоної книги України).
    … , … , …
 * Правила допомоги тваринам: (складіть та запишіть правила, які допоможуть зберегти тварин)
    1.
    2.
    3. …
* Як охороняють рослини і тварин в моїй місцевості:
 (Дізнайтесь, чи є в нашій місцевості заповідники, природничі охоронні зони, заказники ...  Запишіть як вони називаються, де знаходяться, що там охороняють.)
   
        

Роботу можна оформити малюнком рослини, тварини або на тему:

«Людина+тваринни та рослини=любов».


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА



Українська мова

Тема: "Перевіряю свої досягнення за темою речення".

У вашому робочому зошиті запишіть сьогоднішнє число. На наступному рядку - слово Перевірка. На третьому рядку - Речення. Далі ставте цифру номера завдання та виконуйте його.

Фото завдань дивіться у Вайбері. Якщо виникнуть якісь труднощі або питання - зверніться до підручника, пишіть у групу, телефонуйте.

Фото робіт надсилайте у папку "Перевірка №4".

Успіхів!

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Математика

Тема: "Центнер. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач".
Налаштуйтесь на урок математики. Виконайте усно №1 на стор.132.
Пригадайте, як розв'язувати складені задачі та обчислювати вирази на дві та три дії:
стор.132, № 5, 6 - письмово.
Сьогодні ми навчимося розв'язувати задачі та порівнювати вирази з новою для нас величиною.
На стор.132 опрацюйте №2 усно (дайте відповіді на питання, запам'ятайте правило).
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ:

100 кг (кілограмів) = 1 ц (центнер)


Перегляньте відеоурок до теми "Вимірювання маси".
Тепер на стор.132 спробуте розв'язати усно задачу №3.
Користуючись набутими знаннями, виконайте письмово №5, 7 та 8 на стор.133.
Повправляйтесь в обчисленні виразів - №4 (письмово).
Стор.133, №6* - усно, за бажанням.
Обов'язкове завдання: вивчити одиниці вимірювання маси.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 


Читання
Тема: Вправляюсь у техніці читання".
В кінці першого навчального року в школі починаються перевірки техніки читання. Це визначення, скільки слів за хвилину читає дитина. На кінець першого класу дитина повинна читати за українськими нормативами 35 слів за хвилину; на кінець другого класу – 50-60 слів; на кінець третього класу - 75-80 слів; на кінець четвертого – 90-95 слів за хвилину.
А тепер про саму перевірку і як перевірити техніку читання дитини вдома. Перевіряти техніку можна починати і до школи, якщо дитина вже читає речення.
- Обираєте п’ять різних текстів з різних книжок. Чому п’ять – одна і та сама дитина тексти з різним шрифтом, різною складністю прочитає по-різному, при цьому різниця може коливатись від 10 до 20 слів, і судити по одному тексту про актуальну технічки читання не об’єктивно. Відразу заспокойте учня, що читати потрібно буде всього по 1 хвилині з кожного тексту, а не всі принесені книжки.
- Тексти повинні бути всі посильними для дитини конкретного віку, але бути написані різним шрифтом, розміром літер, серед них один повинен бути вірш (читається легше). Тексти не повинні містити складних зворотів, а також, по можливості, діалогів. Так як діалоги читати дітям складніше.
- Всі тексти повинні бути новими, тобто раніше не знайомі дитині.
- Кожного тексту дитині потрібно буде прочитати по одній хвилині. Тому заздалегідь приготуйте секундомір (таймер на телефоні підійде).
- Дитина не повинна бути втомлена іншими інтелектуальними навантаженнями і читанням в тому числі. Попередьте, що читати зараз потрібно буде на час, тому важливо читати, абсолютно не відволікаючись, ні на малюнки, ні на слова. Якщо щось хочеться запитати по тексту, то зробити це можна буде відразу після закінчення хвилини.
- Під час читання дитина може стежити за рядком пальчиком, олівцем або будь-якою іншою указкою.
- Ви натискаєте “Пуск” на таймері не тоді, коли Ви сказали “Почали”, а тоді, коли дитина почала читати, так як у дошкільнят і молодших школярів між словом “Почали” і реальним початком читання може пройти кілька секунд.
- Дитина читає текст, Ви засікаєте 1 хвилину, зупиняєте учня і підраховуєте кількість прочитаних слів.
- Рахувати потрібно ВСІ прочитані слова, в тому числі прийменники і сполучники, а також слова, написані через дефіс, рахуються за два слова. Якщо в тексті є слово, перенесене на інший рядок, то ці дві частини слова рахуються як два прочитані слова. Розділові знаки рахувати не потрібно.
- Під час перевірки не потрібно виправляти дитину. Якщо вона допустила дві-три технічні помилки при читанні, не страшно. Якщо ж від поспіху дитина починає плутати, переставляти місцями літери, зупиніть її і скажіть, що потрібно читати максимально швидко, але при цьому розбірливо. Той, хто слухає, повинен розуміти, про що читають. Я ще кажу, що потрібно читати не так, ніби біжиш, а ніби просто швидко йдеш.
- Кількість прочитаних слів по всіх текстах записуєте на листочок, потім додаєте всі значення і ділите на 5. Тобто шукаєте середнє арифметичне. Наприклад, дитина перший текст прочитала 40 слів, другий – 39, третій – 50, четвертий – 53, п’ятий – 41, то її швидкість читання за хвилину дорівнює 45 слів. Це і є об’єктивна картина на даний момент.
- Часто перевіряти техніку читання не потрібно. Хіба що ви працюєте над її покращенням. У програмі зі швидкісного читання для дітей https://study-smile.com/task_cat/skorochitannya/skorochitannya-ukr-mova-riven-1/, яка складається їх 20-ти уроків, ми перевіряємо техніку читання на кожному уроці.
Удачі вам, мої старанні!

 Матеріал для читання:


https://fc.vseosvita.ua/002842-fcb6/008.pnghttps://fc.vseosvita.ua/002842-fcb6/006.png 


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Дизайн і технології

Тема: Аплікація в техніці згинання паперу Бджілка і квіти".

У підручнику "Я досліджую світ" 2 частина на стор. 90-91 ви знайдете інструкцію виконання роботи (електронний варіант на сторінці блогу "Підручники").

Роботу можна виконати за власним задумом.

Бажаю гарного дня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий