Почнемо ранок з веселої руханки!
Я досліджую світ
Тема: "Чи потрібно охороняти мурах і мурашники? Яка користь від комах?"
Ви вже багато дізнались про мурах. А чи потрібно їх охороняти?Мурахи - санітари лісу
Для людини 500 мг - це маса медичної таблетки, в той час як для мурашки вона в 100 разів перевищує власну масу. Тепер уявіть таку картину, мураха знаходиться вниз головою на абсолютно гладкій поверхні і тримає в своїх щелепах такий тягар! Це все одно що поставити перед людиною завдання залізти на стелю і спробувати в положенні вниз головою утримати в зубах вантаж масою 8000 кілограм!
Крім того, вони підуть на все, заради своєї численної родини. Наприклад, мурашки, уражені смертоносною хворобою, покидають свої гнізда і йдуть вмирати на самоті.
Далі Ви побачите суворі "будні" цих суспільних комах.
Чого людина може навчитись у комах - ви дізнаєтесь на стор.103 підручника.
Якщо хочеш дізнатись більше - тисни тут.
Що комахи дають людям? Дізнайся тут.
Обов'язкове завдання: Дізнайся, які ще комахи приносять користь яку?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Українська мова
Тема: "Головні слова в реченні".
Про що сьогодні піде мова ви дізнаєтесь тут.
Далі попрацюйте за піручником і закріпіть отримані знання на стор.120 -121, вправи 1-11.
Нехай тобі допоможуть підказки
Нехай тобі допоможуть підказки
Для тих, хто хоче дізнатись про океанаріум, тисни тут.
Хто бажає побувати в тераріумі - тисни тут.
Шановні батьки. Дехто з вас придбав дітям комплексний словник-довідник молодшого школяра (оранжевий). Саме зараз він стане Вам у нагоді. Там є необхіда інформація для вивчання матеріалу з предметів. У декого вдома є додаткова література (від старших діток). Покажіть дітям, де можна знайти необхідну інформацію і вони самі зможуть користуватися підказками.
Шановні батьки. Дехто з вас придбав дітям комплексний словник-довідник молодшого школяра (оранжевий). Саме зараз він стане Вам у нагоді. Там є необхіда інформація для вивчання матеріалу з предметів. У декого вдома є додаткова література (від старших діток). Покажіть дітям, де можна знайти необхідну інформацію і вони самі зможуть користуватися підказками.
Обов'язкове завдання: вивчити правило на стор.110.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Математика
Тема: " Робота над задачами"
Налаштуватися на урок допоможе усна лічба: стор.116, №1.
Тепер пригадаємо, як з одного виразу на множення можна скласти два вирази на ділення і виконаємо №2 на стор.117.
Якшо А*В =С, то С:А=В і С:В=А
Запам'ятайте правило на стор.117.
Спираючись на правило, виконайте №3 у зошитах.
А тепер попрацюємо над задачами.
Сьогодні нехай вам допоможе казка, яку я надіслала у нашу групу у Вайбері.
Можеш користуватись підказкою
Стор.117, №4 - усно; №5, 7 - письмово( на наступній сторінці додаткове питання до задачі).
Стор.118, №1, 2, 3 - письмово;
Стор.119, №6,7 - письмово.
Додаткові завдання на розвиток логічного мислення виконуємо усно (за бажанням):
стор.117, №6 ; стор.118, №4; стор.119, №5.
Обов'язкове завдання: вивчити правило на стор.117.
Комментариев нет:
Отправить комментарий