ВСІМ ДОБРОГО РАНКУ!
Щоб стати чемпіоном - починай день із зарядки!
Я досліджую світ
Тема: "Цікавий світ птахів. Птахи Червоної книги України"
Пропоную вам переглянути відео про цікавий та незвичайний світ птахів:Найкрасивіші птахи світу.
Найдивовижніші птахи.
А тепер познайомтесь з птахами Червоної книги України.
Взагалі - що таке Червона книга і для чого її було створено?
Обов'язкове завдання: на аркуші формату А4 підготовте інформацію про одного птаха Червоної ккниги України.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Українська мова
Тема: "Досліджую будову тексту".
Давайте пригадаємо,що ми знаємо про текст.Вивчити новий матеріал тобі допоможе відео. Текст. Будова тексту.
Далі попрацюйте за підручником стор.129, вправи 4 та 5.
стор.130, вправа 6 - усно; опацюй вправи 7, 8, 9(вони взаємоповязані).
Закріпи знання, виконавши вправу 10.
Обов'язкове завдання: стор.129 - вивчити правило.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Читання
Тема: "Як здійснити мрію.
Микола Сингаївський "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок".
Почнемо зі словникової роботи, адже ці слова ми зустрінемо в тексті.
Прочитай правильно слова:
ЛІТОВИЩЕ, ЗЛІТНО-ПОСАДКОВА, ПАСАЖИРСЬКИЙ, РОЗПІЗНАВАЛЬНИХ, ТВОРЦЕВІ, ВІДСТАНІ, ЛАЙНЕР.
Прочитайте ці слова у підручнику перед текстом (стор.129), ставте правильно наголос.
Тепер прочитайте незвичайну історію на стор.135-136. Зверніть увагу на словничок в кінці тексту. Він пояснить незрозумілі слова.
Не забувайте: щоб гарно прочитати твір своїм рідним - потрібно читати зрозуміло, чітко та дотримуватись інтонації.
Для цього потрібно потренуватись. Коли ви читаєте перший раз - ви знайомитесь з текстом: вчитесь правильно читати слова, ставити правильно наголоси. Коли ви читаєте другий раз - звертаєте увагу на розділові знаки. Коли ви читаєте третій раз - стараєтесь читати правильно та працюєте над інтонацією. Коли ви читаєте четвертий раз - вже враховуєте всі вище вказані рекомендації. А ящо ще не зовсім гарно получається - прочитай ще раз.
Виявляється, що одного разу для гарного читання - не достатньо!!!
Тренуйтесь і будете читати краще!
А ось після того,як ви прочитаєте текст п'ять разів - ви зможете з легкістю його переказати.
Обов'язнове завдання: стор.135-136, виразно читати текст, спробувати переказати, відповісти на питання після тексту.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Мистецтво
Тема: "Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна".
Музичне мистецтво:
Стор.82 - ознайомтесь з інформацією;Про народні інструменти дізнайтесь тут.
Спробуйте пограти в музичну гру.
Роздивіться малюнки у підручнику.
На першому фото - музики, що грають на трембітах біля музею української писанки.
На другому малюнку ви побачите бандуриста, що зображений на картині з квітами.
Дуже часто на картинах українських художників ми можемо побачити такі квіти.
А що це за стиль зображення - ви дізнаєтесь у другій частині уроку.
Зараз прослухайте твір Р.Гриньків. Веснянка.
А тепер прослухайте твір І.Шамо. Веснянка.
Дайте відповіді на питання підручника.
Спробуйте виконати пісню "Зацвіла в долині..." (музика А.Філіпенка, слова Т.Шевченка).
Ті, хто хоче потрапити у музей українсьої писанки натисніть тут.
Образотворче мистецтво:
Стор.84 - прочитайте інформацію про чудове село Петриківка.Роздивіться малюнки із зображенням дивовижних квітів, птахів та звірів.
Схожі квіти ви вже бачили на картині з бандуристом.
Це - петриківський розпис.
У селі Петриківка є музей петриківського розпису. Давайте завітаємо туди.
Ми сьогодні спробуємо намалювати квіти або гілочку калини (за вибором) у петриківському стилі. Роздивіться у підручнику елементи, які використовують при цьому розписі. Якщо їх комбінувати у різних варіантах - можна отримати чудовий орнамент або картину. Використовуйте для роботи гуаш. Вона гарно лягає мазками та швидко сохне.
Дивись тут.
Комментариев нет:
Отправить комментарий