Доброго травневого ранку!
Почніть день з турботи про здоров'я!
Я досліджую світ
Тема: "Що я знаю та вмію? Повторення та закріплення вивченого".
На минулому тижні ви створювали власний міні-проект "Допомогти природі може кожний".Кожного дня ви виконували по одному завданню (на окремих аркушах).
Вам потрібно виготовити саму найпершу сторінку, яка презентує ваш проект (титульну).
Тут можна пофантазувати в оформленні, яле обов'язково правильно підпишіть.
ЕКОЛОГІЧНИЙ ПРОЕКТ
ДОПОМОГТИ ПРИРОДІ МОЖЕ
КОЖНИЙ
Підготував (підготувала):
_________________________________
учень (учениця) 2-В класу
Бердянської ЗОШ
І –ІІІ ступенів №7
|
Тепер всі аркуші складіть у папку для файлів в тій послідовності, в якій ви виконували завдання. У вас получиться власна (хоч поки що маленька, але дуже корисна) добірка матеріалів про необхідність збереження рослинного і тваринного світів.
Цей проект ваші батьки принесуть до школи (день вкажу пізніше) і він буде знаходитись у вашому портфоліо.
Після впорядкування проекту - спробуйте перевірити свої знання на стор. 109 - 110.
Виконайте завдання та дайте відповіді на питання (усно).
Користуйтесь порадами ФІКСИКІВ.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Математика
Тема: "Множення та ділення нуля. Неможливість ділення на нуль."
Налаштуйтесь на урок математики - стор.135, №1 (усно).Повторимо вивчене за посиланням.
Давайте тепер розглянемо на стор.135 №2.
Ми знаємо, що НУЛЬ ПОМНОЖИТИ НА БУДЬ-ЯКЕ ЧИСЛО ДОРІВНЮЄ - НУЛЬ.
Що ж відбувається коли нуль ділити на будь-яке число?
ПРИ ДІЛЕННІ НУЛЯ НА НА БУДЬ-ЯКЕ ЧИСЛО В ЧАСТЦІ ДІСТАЄМО НУЛЬ!
0 : а = 0
Увага! Ділити на нуль неможливо!Чому на нуль неможливо ділити? Відповідь дасть відео.
Якщо не зрозуміло - нехай допоможуть Вайті, Розіка та Блекі.
Письмово виконайте №3 на стор.135.
Тепер письмово розв'яжемо задачі на стор. 136, №4 (усно дайте відповідь на додаткове питання) та №7.
Виконайте геометричне завдання №5. Пригадайте, що таке периметр. Спочатку виконайте обчислення, а потім - накресліть.
Закріпіть навички обчислювання виразів у №8. А №6* - за бажанням усно.
Обов'язкове завдання: вивчити правило на стор. 135.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Читання
Тема: Позакласне читання.
Матеріал до уроку знайдете за цим посиланням.Марія Познанська
Зацвіли каштани...
Вірш
Зацвіли каштани
У моєму місті:
Золотистим цвітом
Зарясніли в листі.
Цвіт такий хороший
Аж вбирає очі!
Зацвіли каштани
Вчора, опівночі.
А під ними ходять
Вулицями люди.
Зацвіли каштани
Тут і там – усюди
Холодку багато,
Пахощів багато...
У моєму місті
Гарно, як на свято!
Зацвіли каштани
У моєму місті:
Золотистим цвітом
Зарясніли в листі.
Цвіт такий хороший
Аж вбирає очі!
Зацвіли каштани
Вчора, опівночі.
А під ними ходять
Вулицями люди.
Зацвіли каштани
Тут і там – усюди
Холодку багато,
Пахощів багато...
У моєму місті
Гарно, як на свято!
Марія Познанська - подивитись всі твори
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Дизайн і технології
Тема: "Робота з голкою та тканиною". Пришивання гудзика з двома отворами.
Ми з вами знаємо, що люди шиють за допомогою голки та ниток.У підручнику "Я досліджую світ" 2 частина (електронний варіант) на стор. 100-101 прочитайте, що таке шиття, які потрібно інструменти та запам'ятайте правила поведінки під час шиття.
Перед початком роботи обов'язково потрібно пригадати правила базпеки при роботі з ножицями та при роботі з голкою.
На стор.102-103 - детальна інструкція до роботи.
Щоб пришити гудзик було цікавіше - можна використати зображення мордочки тваринки.
А гудзик - її носик та очі!
Чекаю фото ваших робіт!
Комментариев нет:
Отправить комментарий