Доброго всім ранку !
Почни день із зарядки!
Я досліджую світ
Тема: "Допомогти природі може кожний".
На стор. 108 підручника прочитайте інформацію.Що забруднює нашу природу? За потреби - ставте відео на паузу.
Як людина може допомогти природі? Подивись казку.
Пограй в екологічну гру.
Обов'язкове завдання: запам'ятайте, що таке Червона книга України.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Математика
Тема: "Розв'язування задач різними способами.
Обчислення виразів на дії різного ступеня".
Налаштуватися на урок математики допоможе №1 на стор.131(усно).Повправляйтесь розв'язувати вирази - №3 та 7.
Пригадайте, як обчислити вирази з буквеними даними - №4.
Якщо k має лише одне значення - замінюємо букву на цифру у виразах та обчислюємо їх.
Тепер повправляйтесь розв'язувати задачі.
Стор.130 - усно, стор.131, №6 та 2 - письмово.
Стор.131, № 5* - за бажанням.
Обов'язкове завдання: повторити таблиці множення та ділення.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Читання
Тема: Літературні казки.
Казка Оксани Іваненко "Сонечко"
Оксана Іваненко
Сонечко
Усе почалося із самого ранку.
Лісом бігла дівчинка й співала:
-
Сонечко, сонечко!
Визирни в віконечко!
Сонечко почуло, що його кличуть, і
визирнуло. А дівчинка зовсім і не йому співала, а тому сонечко, що на небі. Та
однаково вже був ранок, і треба було прокидатись. От сонечко й вилізло із своєї
квартири, з – під гілки осики. Розплющило свої очі й почало оглядатись.
Відразу воно подивилось на те сонечко,
яке сміялося й світило з неба. Потім воно подивилося на ліс. Молоді зелені листочки,
як діти, лопотіли з вітром. А коли сонечко глянуло на рідну осику, воно
затремтіло. Гілку, під якою спало сонечко, було не впізнати.
-
Чому це ти вирішила
зробити своє листя покрученим? – спитало сонечко в осики.
-
Хіба це я вирішила? – затремтіла осика. – Я
тепер загину, зовсім загину.
-
Чому
загинеш? – перелякалося сонечко.
-
За мою
гостинність, - продовжувала осика. – Восени я всім давала притулок: і жукам, і
павукам, і метеликам, і слимакам. Вони всі поховалися в моєму корінні, під моїм
листям, а тепер вони їдять мене. І я нічого не можу зробити.
Сонечко й справді побачило, що дрібна-дрібна зелена тля лазить по листі
доброї осики й безсоромно їсть його.
Сонечко розсердилось і накинулось
враз на зелену тлю. Зелені, дрібні, як макові зернинки, комашки заметушились.
-
Ох, їх багато! - тремтіла осика. – Хіба ти подужаєш їх усіх?
-
Я лечу
покликати своїх родичів! – гукнуло сонечко. – Не бійся ми врятуємо тебе!
Скоро до осики прилетіли всі родичі сонечка і накинулись на зелену тлю.
-
Ми тут житимемо, поки
не поїмо всіх комах, - сказало найстарше сонечко.
Осика так зраділа, що аж затремтіла. Та вона, правда, завжди
тремтіла.Питання до казки:
1. Кому співала пісеньку дівчинка?
2.Де спало маленьке сонечко?
3.Чому в осики покрутилось листячко?
4.Хто врятував осику?
Обов'язкове завдання: читати та переказувати казку.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Мистецтво
Тема: "Рекламуємо красиве та корисне".
Музичне мистецтво:
На стор. 94 опрацюйте інформацію.
Роздивіться світлину австралійського фотографа Карла Уорнера та назвіть всі смачні елементи цього пейзажу.
Пейзаж - зображення природи у творах мистецтва.
Дайте відповіді на питання у підручнику.
Прослухайте музичний твір Поль Моріа. Така-Таката.
Спробуйте разом з рідними заспівати пісню "Веселка" музика і вірші Наталії Май.
За допомогою QR-коду перегляньте руханку "Райдуга"
(програма встановлюється на смартфон або планшет).
Разом з дорослими знайдіть в інтернеті музичну рекламу телевізійного талант-шоу "Голос. Діти" та дослідіть, як музика зацікавлює та привертає увагу до конкурсу юних вокалістів.
Образотворче мистецтво:
На стор.96 роздивіться ще одну "смачну" картину.
Прочитайте інформацію у підручнику та зверніть увагу на рекламу дитячих товарів.
Дайте відповідь на питання.
На стор.97 Лясолька та Барвик створили рекламу.
Здогодайтесь - що вони рекламували?
А тепер спробуйте стати дизайнером з реклами та створіть рекламу улюбленого соку
(або іншого корисного дитячого товару).
Фото робіт чекаю у папку "Реклама".
Комментариев нет:
Отправить комментарий