среда, 29 апреля 2020 г.

Середа, 29 квітня




ДОБРОГО ДНЯ!

 

Пам'ятаймо про здоров'я! Робимо зарядку!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTndliOnk-cTx9Wh6wH3XjlLvgt2GZdtJRTDpYYN8OcvbLCsiXH&usqp=CAU

Я досліджую світ

Тема: "Земновідні, рептилії та плазуни".

Сьогодні ми познайомимось з наступними групами тварин,
А саме -земноводні, рептилії та плазуни.
Як живуть земноводні?  Друга частина. Цікаве різноманіття   земноводних.
А хто такі рептилії?
Хто це - плазуни?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Українська мова

Тем:"Прикрашаю текст".

На цьому уроці ми попрацюємо над тим,щоб наші тексти було приємно читати.
Для цього потрібно навчитися добирати такі слова, щоб вони найточніше передали предмет або подію, про яку ви хочете розповісти.
Працюємо на стор.135 підручника і прочитаємо спостереження наших знайомих (Читалочки, Гаджика, Родзинки та Щебетунчика) дорогою на пікнік.
Попрайюйте зі словничком.

Дайте відповідь на питання вправи 3 та виконайте письмово вправу 4.
Складіть усно невелику розповідь за питаннями вправи 5.
Виконайте усно вправу 6.
Склади і запиши речення у вправі 7.
Не забудь підкреслити слова, які прикрашають речення (ніжна, м'яка, пухову).
Проаналізуйте, на які питання відповідають ці слова?
Пригадайте, як ми підкреслюемо такі слова в реченні? (Хвилястою лінією). 
За малюнком і питанням вправи 8 - виконай вправу 9.

Закріпіть свої знання, виконавши вправу 11.
Перевірте написане. Можна записати і свої варіанти відповідей.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Математика

Тема: "Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення"

Вітаю вас з тим, що ви вивчили вже всю таблицю множення та ділення.
Але мало вивчити - треба вміти її застосовувати у розв'язанні виразів та задач.
Пам'ятайте про те, що знаючи таблиці множення та ділення ви щвидше будете виконувати завдання, а отже - буде більше часу для ігор та цікавих справ.
Для початку налаштуйтесь на урок математики.
На стор.129 виконайте усно №1.
Тепер викконайте письмово №8.
Зверніть увагу, що завдання говорить виконати лише один стовпчик. Обирати вам.
Переходимо до роботи над задачами.
На стор.129 розв'яжіть та запишіть задачу № 4. Відповідь на друге питання дайте усно.
Складіть задачу за  № 5 та задайте її своїм рідним. Але спочатку розв'яжїть її, бо якже ж ви перевірите - чи правильно задачу розв'язали ваші рідні?
Задачі № 7 та № 2 запишіть у зошит.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Трішки відпочили і знову за справу.
На стор.130 обчисліть усно №1.
Розв'яжіть самостійно задачу №7, вирази № 4 та № 6.
Для тих, кому математика здається цікавою - є цікаві "хитрі" завдання.
Спробуйте їх виконати: стор. 129, №6; стор. 130, №3, 5.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Комментариев нет:

Отправить комментарий