четверг, 30 апреля 2020 г.

Четвер, 30 квітня

ДОБРОГО РАНКУ!

Як завжди - почнемо день із зарядки!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQtwkuaJc-Tv8u7ZaJB_FTH4yrTDafgxaKRXWME8Xzv3HWMn_ok&usqp=CAU

Я досліджую світ

Тема: "Цікаві факти про мешканців водойм".

Сьогодні пропоную вам переглянути декілька цікавих відео про машканців водойм.
Маю надію,що ви дізнаєтесь для себе багато нового.
11 цікавих фактів: риби.
11 дивовижних фактів з життя морських тварин. 
Відпочиньте та перегляньте мультфільм про незвичайну жабку.
А про життя багатьох мешканці водойм дуже цікаво розповідає команда октонавтів з багатосерійного мультфільму. одну з серій дивись тут.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Українська мова

Тема: "Удосконалюю текст".

Ми багато отримали знань про текст, проте є ще одна, здавалось би незначна, "дрібничка", яка  варта нашої уваги.
На стор.137 підручника прочитайте у вправі 1 два тексти.
Визначте, який текст вам приємніше було читати? Як змінився другий текст? Які слова було вжито замість слова "зарядка"?
Прочитайте і запам'ятайте правило (стор.137).
Отже ота "дрібничка" - це повторювання одного і того самого слова майже в кожному реченні.
https://fs01.vseosvita.ua/0100dyoc-ce69/004.jpg
Щоб уникнути цього - використовуйте слова він, вона, вони, воно... або синоніми до поданого слова (якщо можливо). Вчимося називати слова різними "іменами".
Дайте усно відповідь на питання вправи 3. Відповідь повинна бути повною (реченням). Слідкуйте, як ви розташовуєте слова у своїх реченнях.
На стор. 138 прочитайте текст Родзинки. Виправте недоліки в цьому тексті та запишіть його (вправа 5).
За малюнком вправи 6, дайте повну відповідь на питання вправи 7 (можна скласти декілька речень).
Вправу 8 можете виконати усно - потренуйтесь складати речення.
А тепер допоможіть Щебетунчику вдосконалити його текст. Виконайте вправи 9, 10.
Обов'язкове завдання: вивчити правило на стор. 137.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Читання

Тема: Позакласне читання.

 У другому класі програмою навчання передбачений перелік творів для додаткового читання.
Ми будемо кожного уроку знайомитись з такими творами та їх авторами.
https://4.bp.blogspot.com/-ysk_XeaSTSo/Wr93l5FrVqI/AAAAAAAAU44/HNaYSZVwUw0bgYIb1tBGFtx7y5h8LuZ6ACLcBGAs/s1600/%25D0%25A0%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2583%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25BA1.jpg

Прослухайте казку за цим посиланням.
Наталя ЗАБІЛА

ПРО БІЛОЧКУ ТА ЗАЙЧИКА, ВЕСЕЛИХ ПУСТУНІВ

Живуть собі в лісі друзі - зайчик та білочка. Уночі зайчик спить під деревом у норі, а білочка - на дереві вгорі. І тоді все навколо стихає, лиш вітерець кущі колихає.
Та як прокинуться вранці друзі - іде галас по всій окрузі! Бо такі вони пустуни, такі стрибуни та реготуни, таке з ранку до вечора коять, що весь ліс не має спокою. Як почнуть одне за одним ганятися, сторчака перекидатися, стрибати через кущі та пні, ще й горлати щосили пісні!.. Гілочки на деревах тріпотять, пташки переполохані хтозна-куди летять, тікає геть лісова дрібнота, жабки стрибають у болото... А зайчик і білочка знай розважаються, якщо й гримне хтось - не ображаються. От одного разу каже їм велика мудра черепаха:
- Годі вам пустувати й галасувати! Хіба ви не боїтеся лихих звірів і птахів - вовків, лисиць або хижих шулік?
-  Не боїмося, не боїмося! - гукають зайчик і білочка. - Нема в нашому лісі ні вовків, ні лисиць, ані хижих шулік! Нам нема кого боятися!
-  А ви б краще не вихвалялися, - каже черепаха, - в сусідньому лісі таки є страшна птаха. Це стара-престара ворона, велика-превелика, з міцним гострим дзьобом. І кричить вона страшно - "Кра! Кра!". Отже, поводьтеся пристойно й тихо, бо прилетить вона, й буде вам лихо!
Зайчик та білочка притихли, перезирнулися.
-   Ми такої птахи ніколи не бачили! - кажуть вони.
-  А ви багато чого ще не бачили, - каже черепаха, - бо ви ще малі, не дорослі. Отож бережіться старої ворони. Якщо почуєте страшний вигук "Кра!" - то тікайте і ховайтеся швидше!
Промовила це черепаха і пішла в своїх справах.
Та наші друзі тільки на одну хвилиночку притихли, а далі знову почали стрибати та на весь ліс галасувати. І було їм дуже весело!
Тим часом стара ворона з сусіднього лісу вже дізналася про цих пустунів. От вона свого міцного дзьоба нагострила, простерла широченні чорні крила, швидко сюди прилетіла і на дубі серед галяви сіла.
Бачить: на зеленій траві-мураві метушаться двоє прудких малят - зайчик і білочка. Одне гасає, друге його наздоганяє, одне через одного стрибають, перекидаються, у довгої лози граються. Ще й верещать та горлають так, ніби їх тут не двійко малих, а цілий табун. Хоч вуха затикай, щоб не оглухнути!
Подивилася, подивилася ворона та й міркує собі:
"Підманю їх ближче, щоб мені, старій, за ними не ганятися... Не втечуть вони з-під мого дзьоба!" І каже їм лагідним голосом:
-  Добридень, малята! Привіт вам із сусіднього лісу! Почули це зайчик і білочка, припинили свою розвагу й нашорошили вуха:
- Із сусіднього лісу? Це з того самого, де живе страшна птаха - ворона? Ви її знаєте?
- Знаю, знаю, - каже ворона, сама до себе нишком посміхаючись, - вона-то, може, й страшна. Але мене ви не бїйтеся, підійдіть ближче!
- Ми й не боїмося вас, - сказали зайчик та білочка і наблизились на один крок, - ми боїмося тільки ворони. Але ми її ніколи не бачили і не знаємо - яка вона з виду? Від кого ж нам тікати?
- Грайтеся собі спокійно, - ще лагідніше каже ворона,- якщо та страшна птаха прилетить, я подам вам знак, тоді й тікайте!
Зайчик і білочка підійшли ще ближче.
-  А який знак? - питають вони.
-  Ось так-от голосно вигукну...
Тут ворона роззявила дзьоба та щосили гукнула: "Кра!!!"
Коли це глядь - на галявині вже нема нікого, ні зайчика, ані білочки!.. Де ж вони поділися?
А вони як почули страшний вигук, що про нього їм черепаха розповідала, так одразу й дременули в кущі!
Забилися в найглибшу гущавину, сидять, тремтять і перешіптуються:
-    Оце ж та сама ворона і є!..
А ворона подивилася, здивувалася та й полетіла геть.
Дай відповіді на питання:
1. Чи гарно поводились білочка та зайчик у лісі?
2. Чому черепаха вирішила розповісти їм про стару страшну ворону?
3. Як вдалося пустотливим звіряткам уникнути біди?
4. Чого нас вчить ця казка?
Обов'язкове завдання: прочитати казку.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Мистецтво

Тема: "Ритми життя в мистецтві"

Музичне мистецтво:

Навіть у повсякденному житті навколо нас можна побачити незвичайні речі, наповторні миті нашого життя та помітити, як звичні для нас речі інколи можуть виглядати по-різному: змінювати колір, виглядати загадково або навіть лякливо. Пропоную вам на стор. 90 підручника прочитати матеріал та роздивитися будиночки. Зверніть увагу на те, як один і той самий будиночок (або інший об'єкт) може виглядати в різні пори доби.
Пропоную вам прослухати музичні твори:
Е.Гріг. Ранок. Із сюїти "Пер Гюнт".
С. Прокоф'єв. Вечір. Із циклу "Дитяча музика".
Дайте відповіді на питання у підручнику.
Запам'ятайте визначення, що таке концерт.
На стор.91 є музична гра. У вільний час пограй з рідними у цю гру!

Образотворче мистецтво:

На стор.92 прочитайте текст, запропонований авторами підручника.
Ми з вами побували віртуально у музеї української писанки.
Там могли бачити багато речей побуту, розписані орнаментами.
Прочитай та запам'ятай визначення, що таке орнамент.
Саме створенням орнаменту нам і треба буде зайнятись.
На стор.93 розгляньте, які можна використати елементи для створення орнаменту.
Пам'ятайте!
1.Орнамент має бути певної тематики.
2.У одному орнаменті не можна використовувати всі підряд елементи.
3.Повинна бути певна послідовність елементів у орнаменті.
4.Орнамент може бути у колі (як на тарілках) та у смужці ( килим, рушник, глечик, стілець, скриня тощо).
На стор.93 роздивітіся зразки орнаментів. Варіант 1 - це геометричний орнамент, а варіант 2 - рослинний орнамент.
Створіть власний орнамент.
Використовуйте кольоровий папір або фарби (за вибором).

Бажаю гарно відпочити, адже попереду три вихідних дні!!!

З наступаючим святом!




Комментариев нет:

Отправить комментарий