пятница, 15 мая 2020 г.

П'ятниця, 15 травня

Доброго ранку!

https://cdn.otkritkiok.ru/posts/big/otkrytka-s-dnem-semi-15-maya-45779-3685132.gif
Що таке  СІМ'Я? Дивись  тут.

Зміцнюємо здоров'я за допомогою зарядки!

https://us.123rf.com/450wm/tigatelu/tigatelu1509/tigatelu150900326/45091936-happy-smiley-emoticon-face.jpg?ver=6

Математика

Тема: Множення числа 10. Ділення на 10".

Для початку повправляйтесь в обчисленнях, виконавши №1 на стор.136 (усно).
На стор.137 у №2 спробуйте дослідити, що ви отримаєте, якщо число помножити на 10.
Тепер приділимо час задачам.
Стор. 137, №3, 4, 5 - письмово.
https://www.ranok.com.ua/images/objects_object/2/0/7/5/9/image/13104084u.jpg
Порівняйте величини у №6 (письмово).
Пам'ятайте: щоб порівняти правильно - потрібно більшу величину перевести у меншу.
Як множити та ділити числа на 10?
розібратись в цьому допоможе відеоурок.
https://i.ytimg.com/vi/d2Lm4U5gBjk/maxresdefault.jpg
Виконайте обчислення виразів у №1 та №2 - усно.
Прочитайте та запам'ятайте правила множення та ділення числа 10.
https://urok.1sept.ru/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8/670680/img4.jpg
Обов'язкове завдання: вивчити правила на стор. 137.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Українська мова

Тема: "Діалог".

На уроках літературного читання ми читали багато різних творів.
Серед них траплялись такі, в яких відбувалась розмова між двома героями.
Така розмова називається ДІАЛОГ.
Перегляньте пізнавальне відео.


https://image.slidesharecdn.com/random-170121144748/95/-2-638.jpg?cb=1485010121
Пропоную вам прочитати варіанти діалогів.
https://image.slidesharecdn.com/random-170121144748/95/-7-638.jpg?cb=1485010121

https://image.slidesharecdn.com/random-170121144748/95/-5-638.jpg?cb=1485010121

Зверніть увагу на те, що кожна репліка учасника діалогу починається з нового рядка.
Перед початком репліки завжди ставиться тире. Воно позначає початок слів співрозмовника.
До діалогу, як і до тексту можна дібрати заголовок.
У робочих зошитах запишіть число. На наступному рядку, по середені - слово діалог.
На третьому рядку - назву вашого діалогу.
Спочатку складіть усно діалог, а потім його запишіть на чернетку.
Попросіть дорослих, щоб вони перевірили ваш діалог.
Потім гарненько запишіть його у зошит.
Фото робіт надішліть до папки "Діалог".

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Читання

Тема: Позакласне читання.

Олег Буцень "Новий м'яч".

Про автора оповідання ви дізнаєтесь з презентації до уроку.
Також можете виконати тест та цікаві додатвові завдання.

НОВИЙ М’ЯЧ
Вийшла Клава у двір з новеньким м’ячем. Одразу до неї дівчатка підбігли.
—    Давай пограємось,— кажуть.
А Клава притисла до себе м’яча, насупилась, відповідає:
—    Яз ним ще сама не гралась. Я тільки спробую.
І почала долонею бити м’яч об землю. Легко підстрибує м’яч. То червоний бік покаже, то синій, а то закрутиться так, що аж в очах мигтить. А дівчаткам ще дужче хочеться в м’яча погратись.
—    Ну давай же,— нетерпляче просять вони.
—    Я ще лівою рукою трошки пограюсь,— відповідає їм Клава.
А сама і лівою, і правою грається — нікому м’яча не дає.
Постояли, постояли дівчатка та й почали помалу розходитись.
Раптом м’яч вислизнув з Клавиних рук і пострибав під паркан у кущі. Кинулась Клава за ним — не догнала. Нахилилась до куща, а там кропива, кусюча така! Всю руку Клаві нажалила. Не може Клава м’яча дістати.
—    Дівчатка! — загукала вона.— Та куди ж ви? Давайте в м’яча гратись.
А дівчатка й кажуть:
—    Сама тепер грайся!
Так чи не так?




https://mala.storinka.org/uploaded/images/Articles/portrety/oleg_bucen/tak_chy_ne_tak/011_Tak_chy_ne%20_tak_zbirka_Oleg_Bucen.jpg

 Приємних вихідних!

Комментариев нет:

Отправить комментарий