Доброго ранку! Гарного дня!
Почніть з турботи про здоров'я!
Я досліджую світ
Тема: "Повторення вивченого. Як людина вивчає світ".Сьогодні ми повторимо, як Сонце впливає на сезонні явища в природі. Значення Сонця.
Як люди спостерігають за природою.
Хто такі синоптики?
Як народжується погода? Дізнайтесь тут.
Увага! Дослід з відео проводьте ТІЛЬКИ РАЗОМ З ДОРОСЛИМИ!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Українська мова
Тема: Діагностична робота "Досліджую текст".
Вчора ви повторювали правила та переглядали відеоматеріал до теми "Текст".Сьогодні ми виконаємо діагностичну роботу.
У своїх зошитах запишіть
14 травня
Діагностична робота
Текст
На завдання 1 -7 давайте коротку відповідь (тільки букву).
Завдання 8, 9, 10 - запишіть повністю у зошит.
Тепер скористайтесь відео до виконання роботи.
Роботи надсилайте у папку "Діагностична. Текст".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
розгляньтезображення музичних інструментів.
Прослухайте музичний твір
К. Сен - Санс. Цикл "Карнавал тварин".
Кенгуру
. Акваріум.
Дайте відповідь на питання у підручнику.
Заспівайте пісеньку "Кенгуру" (музика В. Гребенюка, вірші Е. Саталкіної) разом з рідними.
Зверніть увагу на їх чудернацькі форми та забарвлення.
Спробуйте наблизити форми морських мешканців до геометричних фігур.
На стор.69 розгляньте зразки аплікації морських жителів.
Спробуйте створити власну аплікацію з кольорового паперу.
АБО
Намалюйте морське дно за зразком підручника або власним задумом.
Роботи чекатиму в папку "Морське дно".
Завдання 8, 9, 10 - запишіть повністю у зошит.
Тепер скористайтесь відео до виконання роботи.
Роботи надсилайте у папку "Діагностична. Текст".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Читання
Тема: Позакласне читання.
Надія Мовчан-Карпусь "Біля дуба".
Матеріал до уроку знаходиться за цим посиланням.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Мистецтво
Тема: Подорож до далеких країн
Музичне мистецтво
На стор. 66 підручника ознайомтесь з текстом,розгляньтезображення музичних інструментів.
Прослухайте музичний твір
К. Сен - Санс. Цикл "Карнавал тварин".
Кенгуру
. Акваріум.
Дайте відповідь на питання у підручнику.
Заспівайте пісеньку "Кенгуру" (музика В. Гребенюка, вірші Е. Саталкіної) разом з рідними.
Образотворче мистецтво
На стор. 68 розгляньте картинку з рибками.Зверніть увагу на їх чудернацькі форми та забарвлення.
Спробуйте наблизити форми морських мешканців до геометричних фігур.
На стор.69 розгляньте зразки аплікації морських жителів.
Спробуйте створити власну аплікацію з кольорового паперу.
АБО
Намалюйте морське дно за зразком підручника або власним задумом.
Роботи чекатиму в папку "Морське дно".
Комментариев нет:
Отправить комментарий