Доброго ранку!
Що таке СІМ'Я? Дивись тут.
Зміцнюємо здоров'я за допомогою зарядки!
Математика
Тема: Множення числа 10. Ділення на 10".
Для початку повправляйтесь в обчисленнях, виконавши №1 на стор.136 (усно).На стор.137 у №2 спробуйте дослідити, що ви отримаєте, якщо число помножити на 10.
Тепер приділимо час задачам.
Стор. 137, №3, 4, 5 - письмово.
Порівняйте величини у №6 (письмово).
Пам'ятайте: щоб порівняти правильно - потрібно більшу величину перевести у меншу.
Як множити та ділити числа на 10?
розібратись в цьому допоможе відеоурок.
Виконайте обчислення виразів у №1 та №2 - усно.
Прочитайте та запам'ятайте правила множення та ділення числа 10.
Обов'язкове завдання: вивчити правила на стор. 137.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Українська мова
Тема: "Діалог".
На уроках літературного читання ми читали багато різних творів.Серед них траплялись такі, в яких відбувалась розмова між двома героями.
Така розмова називається ДІАЛОГ.
Перегляньте пізнавальне відео.
Пропоную вам прочитати варіанти діалогів.
Зверніть увагу на те, що кожна репліка учасника діалогу починається з нового рядка.
Перед початком репліки завжди ставиться тире. Воно позначає початок слів співрозмовника.
До діалогу, як і до тексту можна дібрати заголовок.
У робочих зошитах запишіть число. На наступному рядку, по середені - слово діалог.
На третьому рядку - назву вашого діалогу.
Спочатку складіть усно діалог, а потім його запишіть на чернетку.
Попросіть дорослих, щоб вони перевірили ваш діалог.
Потім гарненько запишіть його у зошит.
Фото робіт надішліть до папки "Діалог".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Читання
Тема: Позакласне читання.
Олег Буцень "Новий м'яч".
Про автора оповідання ви дізнаєтесь з презентації до уроку.Також можете виконати тест та цікаві додатвові завдання.
НОВИЙ М’ЯЧ
— Давай пограємось,— кажуть.
А Клава притисла до себе м’яча, насупилась, відповідає:
— Яз ним ще сама не гралась. Я тільки спробую.
І почала долонею бити м’яч об землю. Легко підстрибує м’яч. То червоний бік покаже, то синій, а то закрутиться так, що аж в очах мигтить. А дівчаткам ще дужче хочеться в м’яча погратись.
— Ну давай же,— нетерпляче просять вони.
— Я ще лівою рукою трошки пограюсь,— відповідає їм Клава.
А сама і лівою, і правою грається — нікому м’яча не дає.
Постояли, постояли дівчатка та й почали помалу розходитись.
Раптом м’яч вислизнув з Клавиних рук і пострибав під паркан у кущі. Кинулась Клава за ним — не догнала. Нахилилась до куща, а там кропива, кусюча така! Всю руку Клаві нажалила. Не може Клава м’яча дістати.
— Дівчатка! — загукала вона.— Та куди ж ви? Давайте в м’яча гратись.
А дівчатка й кажуть:
— Сама тепер грайся!
Так чи не так?
Комментариев нет:
Отправить комментарий