Доброго ранку та гарного настрою!
Почніть день з веселої зарядки!
Я досліджую світ
Тема: "Проект "Допомогти природі може кожний"".
Сьогодні ми виконаємо наступну сторіночку нашого проекту.Візьміть аркуш формату А4.
Назвіть сторінку "Негативний вплив на природу" і намалюйте, що (на вашу думку) дуже шкодить пироді?
Фото малюнків надсилайте у папку "Проект.Шкідливий вплив".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Українська мова
Тема: "Перевірка графічних навичок письма. Списування".Сьогодні вам треба виконати такий вид перевірки, як списування.
Для того, щоб правильно його виконати - потрібно дотримуватись певних вимог:
1) пиши всі букви одного розміру;
2) пиши всі букви одннакової форми;
3) пиши уважно, без помилок;
4) пиши чисто, якщо трапиться потреба виправити помилку - роби це охайно;
5) дотримуйся абзаців у тексті;
6) на полях зазначте час - за скільки хвилин та секунд ви записали цей текст.
У своїх зошитах пишіть так:
6 травня
Сипсування
(назва тексту)
Роботи надішліть у папку "Списування".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Математика
Тема: "Множення та ділення з одиницею і нулем".
Відкрийте зошити, запишіть сьогоднішнє число та виконайте математичний диктантТепер на стор.133 виконайте письмово №1(1). Замініть множення додаванням.
У другій частині цього номера прочитацте записи у рамочках, які можна зробити висновком з нашої роботи:
- при множенні одиниці на число в добутку отримаємо те саме число;
- при множенні 0 на число в добутку отримаємо 0.
Опрацюйте завдання №2 усно.
Правила множення - вивчіть.
Перегляньте відеопрезентацію до теми уроку.
Повправляйтесь у розв'язанні виразів на стор.134, №4 та 9.
Розв'яжіть задачі №5 та 8.
За бажанням виконайте №6 та 7 (можна усно).
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Комментариев нет:
Отправить комментарий