Доброго ранку!
Почніть день здорово!
Я досліджую світ
Тема: "Проект "Допомогти природі може кожний"".
Ви вже підготували два аркуша для свого проекту: перший - про рослини та тварин Червоної книги України та місця де вони охороняються; другий - малюнок про те, що на вашу думку шкодить природі. А сьогодні потрібно буде створити третю сторінку вашого проекту.Для цього візьміть аркуш формату А4. На ньому намалюйте те, що (на вашу думку) потрібно зробити людям, щоб зберегти природу: рослини, тварин та довкілля.
Скористайся підказками:
Як потрібно барагти природу?
Пригоди лісових друзів
Фіксики. Бережіть природу!
Фіксики. Чого вчить екологія.
Фото малюнків надішліть у папку "Проект "Збережи природу"".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Українська мова
Тема: "Перевірка знань з теми "Текст"".
Матеріал для роботи надісланий у Вайбер (фото).Сьогодні виконаємо стор.20 та 21. Рекомендації до виконання:
Завдання 1: випиши зайве речення.
Завдання 2: запиши речення так, щоб утворився текст.
Завдання 3: запишіть слово так чи ні.
Завдання 4: напиши заголовок до тексту, що в завданні.
Завдання 5: запиши опис малюнка, поділивши його на речення.
Завдання 6: випиши слова ввічливості, які треба використати хлопчикам, щоб покататись на вітрильнику.
Завдання 7: запиши текст, піділивши його на частини: зачин, основну частину, кінцівку; кожну частину тексту пиши з абзацу.
Завдання 8: запиши зачин, яким ти розпочнеш свою розповідь за малюнком.
Фото робіт надішліть у папку "Перевірка №5 Текст".
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Читання
Тема: Позакласне читання. Віршовані казки.
Матеріал до заняття знаходиться за цим посиланням.Л. Костенко
БУЗИНОВИЙ ЦАР
У садочку-зеленочку ходить вишня у віночку.
Хтось їй грає на
дуду, подивлюся я піду.
Баба каже: — Не ходи! Темні поночі сади.
Баба каже: — Не ходи! Темні поночі сади.
Там, де вітер
шарудить, бузиновий цар сидить.
Брови в нього волохаті, сиві косми пелехаті.
Очі різні, брови грізні, кігті в нього, як залізні,
Брови в нього волохаті, сиві косми пелехаті.
Очі різні, брови грізні, кігті в нього, як залізні,
руки в нього хапуни —
так і схопить з бузини!
Я кажу їй: — Бабо,
ні! Очі в нього не страшні.
На пеньочку, як на троні, він сидить собі в короні.
На пеньочку, як на троні, він сидить собі в короні.
Грає в
дудку-джоломію, я заграв би, та не вмію.
А навколо ходять в танці квіти — всі його підданці.
Оркестри духові — равлик-павлик у траві.
А навколо ходять в танці квіти — всі його підданці.
Оркестри духові — равлик-павлик у траві.
Є у нього для
настрашки славне воїнство — мурашки.
Три царівни бузинові мають кожна по обнові —
Три царівни бузинові мають кожна по обнові —
невсипущі павуки
тчуть серпанки і шовки.
На царевій опанчі зорі світяться вночі.
На царевій опанчі зорі світяться вночі.
Він сидить у бузині,
усміхається мені!
Завдання :
1. Де живе бузиновий цар?
2. Чому бабуся не пускала дитину до саду?
3. Чи справді бузиновий цар такий страшний?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Мистецтво
Тема: "Мистецька подорож до Європи".
Музичне мистецтво:
На стор.98 - 99 - прочитайте, роздивіться фотографії з різних міст Європи.Прослухайте музичний твір А. Дворжак. Слов'янські танці (за вибором).
Слов'янський танець №2.
Слов'янський танець №8.
Слов'янські танці. Чеська музика.
Виконайте завдання у підручнику.
Запам'ятайте, що таке полька.
Прослухайте пісню англійською мовою WE CAN FLY (музика А. Олєйнікова, вірші К. Орлова)
Якщо получиться - заспівайте її своїм рідним.
За QR-кодом передивіться відео з народними танцями. У вільний час спробуйте самостійно опанувати рухи польки.
Образотворче мистецтво:
На стор.100 підручника роздивіться картини, дайте відповіді на питання.Створіть власний фантастичний транспорт. Для цього подумайте - на що або на кого він буде схожий. Для виконання роботи ви можете використовувати будь-який матеріал та техніку виконання.
Роботи чекатиму в папку "Незвичайний транспорт".
Комментариев нет:
Отправить комментарий